Hur är Linköping?

2010-06-09 @ 17:15:35
Igår fick vi reda på att en sterilcentral i Linköping söker två steriltekniker och jag ringde idag och fick en mail så nu ska jag skicka ett CV dit. Jag har till i augusti på mig att bestämma mig om jag vill flytta till Linköping eller inte. Jag läste om stan på nätet och det bor många studenter där så det kanske blir najs?

Hon som jag pratade om jobbet var dessutom väldigt posetiv till att jag var yngre eftersom hon ville ha ner medelåldern på arbetsplatsen så det här kan man ju fundera på.

Kommentarer
Postat av: Puttonen

Ja det är mycket studenter där, Norrköping universitet tillhör ju Linköpings. Jag säger FLYTTA ;) haha ibland får man vara ego. Är ju bara för att då blire ännu närmare att ses. :p

2010-06-09 @ 17:38:38
Postat av: Mammas Botoxhjälte

Jag tror det kan va najs. och det blir närmare att träffa dig=)

2010-06-09 @ 18:23:44
URL: http://mammaslillabotoxhjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0