Mer önskelista:

2009-11-09 @ 22:02:52
ok nu har jag kommit på mer som jag vill ha:

Jag vill ha breda påslakan så jag slipper stryka det enda jag har när jag har tvättat det
munspelslektioner (det är fan svårt att lära sig spela munspel)
Ett namnhalsband i silver (ett sånt som Carrie har)
vin,sprit eller skumpa (det heter ju fylla år)


det är alltid så svårt att komma på vad man vill ha så här på rak arm men jag försöker men självklart uppskattar jag ett hemmagjort kort eller en kram lika mycke, så jävla girig är jag ju inte...men nästan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för säng storlek? 90, 120 säng?

2009-11-09 @ 22:10:03
Postat av: Lisa

ja jag har ju en så konstig säng som är 110 pred men det är ett två meter brett påslakan jag saknar=) resten har jag=)

2009-11-10 @ 18:45:14
URL: http://mammaslillabotoxhjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0