Vilken tur man har!

2012-03-19 @ 09:23:36

För ganska precis en vecka sedan satt jag på den här hemsidan man kallar Facebook och hade precis tänkt gå och sova då jag får ett medelande och för att vara artig så pratar jag en stund. Den som skickar är ingen speciell, en kompis till några skåningar som Hanna-banan snackade med för några veckor sedan, men allt eftersom så byter liksom samtalet ton och det blir ganska flörtigt. Jag kommer på mig själv att dra det ena skämtet efter det andra och samtliga kan misstolkas. När klockan blir halv 12 så undrar han om han kan komma förbi och även fast jag borde så säger jag inte nej. När han kommit fram till att tåget tar för lång tid och tar en taxi hem till mig så dyker han upp i min stökiga hall och kläcker ur sig artighets fraser som: "vad fint du bor" och "söt katt".
Eftersom jag egentligen skulle sova så bjuder jag in honom i sovrummet för att se ett avsnitt av äkta människor och min plan va att han kanske kunde sova över så kunde vi kramas eller så, jag hade nämligen kommit fram till att jag skulle sluta med engångsliggen och bara dejta tidigare samma dag.
Efter ett avsnitt så pratar vi och vi kommer väldigt bra överenns, han är till och med ganska smart... Och snygg!
Det slutar med att han frågar om lov för kyssa mig och vi bara råkade ha norra Europas hetaste sex.. Tre gånger.
Två dagar senare flyttar han till Dubai och jag kanske aldrig mer får träffa honom, typiskt min tur!!!
Jag vet att jag borde försöka tänka på något annat men jag vill inte! Kan kanske inte häller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0