Jag har blivit drogad för första gången i mitt liv.

2012-03-10 @ 23:19:13

I torsdags var jag på en krog med några kolegor och jag förnekar inte att jag gick på hårt på spriten men jag har flera timmar som är helt tomma för mig. Som tur va så lämnades jag aldrig ensam. Sen gick jag till jobbet och började må pyton, när jag kom hem på fredagen så var jag så himla trött men kunde inte sova så jag tog ett sömnpiller på eftermiddagen och sov en stund sen kröp det i kroppen hela kvällen och gick inte över fören prins valium kom och räddade mig. Nu är det lördag och ha knappt kunnat äta på två dagar. Jag känner igen det från förr i tiden och jag är ganska säker på att jag blev drogad i torsdags. Vilken tur att man har underbara änglar omkring sig som hjälper till. Jag är enormt tacksam för vem vet vad som hade hänt om jag hade gått hem själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0