I morgon så smäller det.

2012-03-23 @ 23:15:41

I morgon ska jag på födelsedagsfest hos en sv mina bästa vänner. Till saken hör att att jag brukade dejta hennes son (som förövrigt är 27) och han dumpade mig, ville inte ha en relation och hittade en ny efter en vecka. Det sved kan man säga och nu är det vell mer eller mindre överspelat men jag hade gärna velat ha en "på papperet" asbra dejt med mig eftersom han tar med sig sin tjej. Nu lyckades inte det och så här i efterhand är det kanske inte så bra ide så jag ska nog dyka upp och vara sjukt snygg och vara snuskigt trevlig i stället. Bara för att visa att jag minsan inte är långsur och bitter utan grym. Dessutom så är det ganska länge sen så det kanske är dags att begrava stridsyxan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0