Driver du med mig!?

2012-03-28 @ 03:53:04

Tidernas största kärleksfilm ska gå på bio igen, och den här gången i 3D.
Jag pratar så klart om titanic och jag kommer att få gå med en kompis. Inte för att jag klagar, jag älskar mina vänner men jag skulle inte tacka nej till att bli upphånglad till en dåligt gjord sexscen i en bil eller varför inte bli lite tafsad på under "im the king of the world".
Det var länge sen någon gick på smetig kärleksfilm bara för min skull och nog för att jag är helt inne på hela "ensam är stark"-grejen men ibland vill även starka flickor smygböla lite i biomörkret tillsammans med någon som låter en välja smak på popcornkryddan bara för att det är viktigt för mig.
Jag tror jag gör som förra gången titanic kom, jag hyr dvdn och ser den ensam hemma när ingen ser för den dagen jag går på bio ensam kommer inte att komma snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0