5 bra anledningar att gifta sig.

2012-03-24 @ 12:17:33

Här följer 5 bra anledningar till att man ska gifta sig. I alla fall är det vad jag jE kommit fram till.
1. Öppna syltburkar. Idag fick jag äta blåbärssylt i stället för jordgubb (som jag egentligen var sugen på) eftersom jag helt enkelt inte fick upp locket, en bra man måste kunna öppna syltburkar.
2. Gå ut med sopor. av någon anledning så är det den uppgiften som är tråkigast, mina påsar står kvar i hallen tills jag tar hem en kompis som kan ta med påsen ut när dom går.
3. Bära hem matkassar. Jag hatar att konka hem tunga kassar och jag får alltid stora blåmärken på mina välsvarvade lår av dom här jävla kassarna.
4. Laga min dator. Min utsökta rosa dator är just nu fullproppad med virus och en riktig man måste kunna bota såren från min osunda porrsurfning;p
5. Deklarera. Dock är det inget måste men det är en sak som jag värkligen avskyr, även fast det bara är att skicka ett sms så kan jag bli så där omoget jättearg när jag inte fattar vad som står på den där jävla deklarationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0