Grönan!!!

2012-06-13 @ 00:39:29

Idag har jag varit på grönan och haft så mysigt och roligt med en gammal god vän!
Jag har inte bloggar på ett tag för det är deprimerande att läsa mitt eget patetiska depp men idag har jag haft kul och varit lite lycklig.
Saker och ting är rörigare än aldrig förr och sorg har infunnit sig i mitt liv i form av dödsfall men när jag gör saker som får en att må gott i själen så lättar alla små stenar i bröstet lite.

Vädret var ruttet idag och Lenny kravits var vell så där men ölen var god och inte lika många som dom har en tendens att bli och jag var till och med så barnslig att jag köpte sockervadd och popcorn, helt underbart!
Jag har fått goda råd som jag känner att jag kan följa så idag unnar jag mig själv att må fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0