Två små plåster... Jag menar katter.

2012-04-04 @ 02:51:06

Jag har två små plåster... Jag menar katter. Min små plåster...katter, har saknat mig när jag har varit bortrest och nu under kvällen har dom trotsat döden med att vara på undervåningen med mig och alla hundar bara för att dom vill vara med sin mami.
När jag skaffade mina plåster...katter... Så tänkte jag bara ha lite sällskap men jag trodde inte man kunde älska djur så mycket och jag förstår inte att det finns människor som låter sina djur svälta och vada i sitt eget bajs.
Mina små plåster... Jag menar katter, är mitt bästa köp någonsin och dom ger mig kärlek medan jag ger dom... Precis vad dom vill.
Nu ska jag och mina bedårande plåster... Jag menar katter... Snusa och sova i en liten hög i sängen för när mami har varit bortrest måste plåstren.. Katterna... Sitta som klistrade på henne så hon inte smiter igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0