PMS!!!

2012-04-10 @ 09:41:01

Dom här senaste dagarna har varit kaos! Först det vanliga familjekaoset sen skulle mannen som för tillfället äger aktier i mitt hjärta börja tala ut om Gammla spöken och då flippade jag.
jag blev arg och ledsen och sa för mycket.
Efter en rejäl fylla och lite rannsakande i själen så har jag kommit fram till att allt gick till så här:
1 jag träffade mannen som hade allt och blev lite kär.
2 han drog från landet
3. Jag blev en maktlös och ensam psykobitch
4 jag medicinerade mig själv och gick i samtal hos mina egna spöken och nu...
5... Ska jag ta kontroll över mitt liv och låta det gå som det går med den här. jag ska låta all kontakt med honom va en liten guldkant på vardagen och den dagen det inte är någon guldkant längre så raderar man.

I bland kan jag bli så hysterisk så jag skrämmer mig själv, jag hatar när jag blir så. Jag förvånar mig själv att jag kände så mycket för någon jag har träffat så lite även, så här kan jag ju inte hålla på, jag är ju vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0