Nu ska det vara över.

2012-04-24 @ 22:01:44

Jag sa ifrån idag. Jag kan inte fortsätta prata med någon som jag tycker om eftersom den personen finns på andra sidan jorden.
Han kanske aldrig kommer tillbaka och jag har inte kunnat tänka på någon annan så länge det har funnits en lite chans att han en dag ska vilja ha mig.
Jag måste försöka gå vidare. Dessutom har jag lärt mig genom åren att jag är snygg, charmig, bra i sängen men väldigt lätt att lämna och komma över.
Jag blev rädd att han en dag skulle ändra sin status på face book och där står jag sårad och snopen.
Jag ville helt enkelt avsluta innan jag blev avslutad.

Det som knäcker mig mest är att alla säger att jag är så snygg och smart och vissa vill ha mig men dom som jag vill ha vill inte ha mig.
Jag är hellre ful och lycklig än snygg och olycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0