Det här är tiden då man älskar att vara kvinna!

2012-04-04 @ 22:53:59


I normala fall har jag full kontroll över allt jag gör. Jag har piller som håller mig vaken och som får mig att sova, jag har appar som hjälper mig att ha sten koll på min menscykel bara för att jag vill ha total kontroll över det som jag kan ha kontroll över. Som det är nu så har jag inte total kontroll över vissa delar av mitt liv och det smittar av sig på allt. Förra månaden fick jag mens 4 dagar för tidigt och den här månaden så fick man PMS-delux. Jag har haft finnar stora som Afrika och ätit oavbrutet, hela eftermiddagen och kvällen har jag bara velat gå upp på mitt rum för att gråta en skvätt! Sen tillkommer andra problem som kan liknas lite vid marskatter.
Snart byts det här ut mot svåra Kramper och en lättare anemi och det ska bli trevligt den här gången.
Allt är ju relativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0