varför ska allt vara så svårt!

2011-01-12 @ 13:54:44
Igår gicka jag in på bostadstockholm och skulle sätta upp mig på någon billig lägenhet i hässelby eller något så jag skulle kunna ha någonstans att bo sen. Då såg jag lägenheterna som jag satt upp mig och Truckis på, dom där nybyggda i tullinge som var menat för oss båda två. då mindes jag att jag satt upp honom som medsökande och nu kan han bara återgå till sitt gamla liv medan jag sitter hos min mamma och pappa och för klarar för främmande Människor på arbetsplatser där jag sökt jobb att jag fått mitt hjärta krossat och inte klarar av att vara kvar i sverige. Jag måste sitta och hora för skitlägenheter medan han kan sitta på sin röv och bara fortsätta som vanligt!

DET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!

Jag gav honom allt sen kastar han bort det utan en förvarning och nu är det jag som är hemlös, arbetslös och sårad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0