Fram och tillbaka

2011-01-09 @ 14:38:58
Igår Bad jag Hanna-banan att gå in på Truckis Facebook och där fans en konversation där man uppfattade det som att allt var lugnt med honom och jag tog det ganska hårt  så jag bestämde mig för att ringa honom igen.
Jag följer inga regler vid dumpning, det vet jag men jag följer inga andra regler häller men det är så att jag vill ju vara med honom det var han som inte ville vara med mig.
När jag ringde honom var jag ju såklrt sårad för att han verkar ta det så lätt sen förklarade jag för honom att jag blivit sårad av att han gjorde slut på ICA och att han lät mig skämma ut mig inför hans kompisar, jag sa också att det var orättvist att han inte försökte prata med mig innan.

Efter en stund klämde han fram att han saknade mig och att han verkligen tyckte så mycket om mig. tydligen gjorde han slut för att han inte var nykär längre. Allt blev jättekonstigt men plötsligt var han inte så kall som tidigare.
då sa jag:
-Jag gör inte allt för dig men jag kan göra mycket. säger du att jag ska boka en hembiljett hem från Thailand så gör jag det.
sen pratade vi lite till, jag förklarade att jag inte har något att komma hem till när jag inte har något jobb och ingensatans att bo.
sen sa han att han ville att jag skulle boka en hembiljett, däremot klargjorde jag att jag inte tänkte komma till till att bli dumpad på ICA igen och jag kräver att han verkligen tänker över hur han vill ha det. Jag blev så himla sårad när han gjorde så så jag måste tänka efter om jag vill riskera att bli sårad igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0