Tisdagen den 4 januari

2011-01-07 @ 01:33:28
På eftermiddagen bestämde vi att vi skulle åka och handla, jag hade planerat hela veckans måltider för att det inte skulle bli någon skräpmat, jag hade gjort en genomtänkt inköpslista med allt som behövdes för att vi inte skulle köpa skräp. jag sa det till honom via sms och han lät så där låtsas imponerad som han brukade göra när jag blev stolt över skitsaker.

Han hämtade mig hemma och när jag skulle gå ringde mamma och han stod utanför bilen och torkade av vinrutetorkarna. När jag skulle sätta mig i bilen tiggde han en puss precis som om han menade det.
när va var framme parkerade han och vi gick in. när vi handlat hälften retades jag lite med honom och sa lite på skoj samtidigt som jag kramade honom innanför jackan.
-vill du göra slut med mig nu?
då sa han inget utan pratade bort det och jag tyckte det var lite konstigt men tänkte inte mer på det då.
vi handlade allt på listan och satte oss i bilen, då frågade jag honom på allvar om han värkligen ville göra slut med mig och han sa inget utan såg skyldig ut, sen sa han att han inte orkade mer.
jag förstod ingenting.
sen slog det mig att han har gjort slut med mig på ICA.
När jag frågade varför sa han att han inte viste, sen att han inte var kär i mig längre. jag trodde mitt hjärta skulle stanna.
Jag grät och skrek och ville ha svar men han sa inget, när jag kom hem tog jag bilnyckeln på parkeringen och åkte till Istret i garaget, han pappa var också där och vi stod ute och pratade, han förstod ingenting, hanns pappa gick förbi och klappade mig på kinden precis som min egen pappa skulle ha gjort

Jag åkte hem och inget var som det hade varit när jag for, då var det varmt och mysigt, när jag kom tillbaka var det kallt och mitt hjärta var krossat. jag frågade gång på gång varför, vad som var fel, vad jag hade gjort men fick inget svar. Samtidigt ryjde jag runt i lägenheten som en timme innan hade varit det närmsta ett hem jag hade och rev ner saker i påsar och väskor.

Efter en stund satte jag mig ner och frågade om jag hade kvävt honom genom att flytta in och han svarade:
-kanske.
Jag ville försöka laga det som var trasigt genom att flytta ut, jag hade kunnat gå med på vilken lösning som hälst bara han inte lämnade mig men inget skulle hjälpa sa han.
Jag Grät och grät sen kastade jag nycklarna till hans lägenhet som jag hade fått tre veckor tidigare på honom, bokade biljetter till sundvall sen började jag packa igen. Jag kastade den rosa klockan jag hade fått av honom i julklapp i ansiktet på honom men han rörde inte en min utan bara satt där och höll käften.
Jag frågade honom om han viste att vi firade 5 mån dagen innan och han svarade:
-Ja det var den tredje igår ja.
Under hela tiden var han påväg ut genom dörren för att sova hos Angus, jag kunde sova hos honom sa han men det ville jag inte.

Jag ville inte vara kvar i lägenheten som han hade köpt, i sängen som vi hade haft sex i två dagar tidigare eller i köket som jag hade städat för att överaska honom dagen innan. Allt luktade som honom och påminde om honom. Allt var hans och inget var mitt, hade aldrig varit och skulle alldrig bli fast jag så löjligt hade trott det bara tidigare samma dag.

Jag bad Ulla om att få sova där och jag var varmt välkommen, När jag bad honom att köra mig dit började han bära ut alla mina kassar i hallen som om han ville ha mig därifrån så fort han bara kunde. jag sa tillhonom att jag så klart inte kunde ha med mig allt till henne och han svarade snabbt att jag fick göra precis som jag ville, än en gång lät det som att han bara ville ha mig därifrån så fort som möjligt. han ville bara radera att jag någonsin funnits där. Jag frågade vad jag skulle göra nu? var jag skulle ta vägen och han fräste:
-tror du inte jag har tänkt på det?

Jag satte mig i bilen med alla saker i knät, brydde mig inte om att ta på mig bältet för om vi krockade och jag dog så skulle det inte göra ont längre.Då var klockan ca halv 9 och jag hade gråtit i tre timmar och jag fortsatte.
Jag bad honom att stanna på macken och köpa cigg till mig och han gjorde det. Jag bad hela tiden att få en chans till men han sa bara nej, ingen förklaring bara ett nej.
Han skrek åt mig i bilen, han grät inte en droppe och sa inte ett enda ord när bildörren gick igen. han körde iväg utan att enns bry sig om att han släppte av mig på fel ställe.

På natten kunde jag inte sova, jag ringde honom och frågade än en gång varför och han sa att jag hade kvävt honom, förmodligen bara för att jag hade frågan om det var anledningen tidigare. jag frågade om Det fanns någon annan men han sa nej, jag bad honom att försöka sälja soffan jag hade hos honom och att jag skulle beställa en enkel biljett till Thailand, hans svar på det var
-Å fan.
Då la jag på.

Inte en tår för mig som Spenderat 5 månader av mitt liv till älska honom, jag var stolt över att få vara flickvän till en sån underbar kille. jag har skrytit om att han är en sån duktig lastbilschaför, älskare och pojkvän. jag har längtat efter honom varje minut han inte har varit hos mig och njutit varje gång han rört vid mig.
Jag saknar honom så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina fina lisa <3

2011-01-10 @ 00:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0