jag kan andas igen!

2011-01-14 @ 01:58:26
Jag kunde inte behärska mig...igen, så jag ringde Truckis och för första gången så pratade vi. jag har blivit så sårad så jag inte vet var jag ska göra av mig själv men idag så sa han att han var kär i mig och hade begått ett misstag!
Jag tvekar inte en sekund på att det är han som håller mitt hjärta i ett fast grepp men däremot så tvivlar jag på om han kommer att kunna prata med mig.
jag vill ha honom tillbaka men inte om han ska göra slut med mig på ICA igen om ett halvår. jag måste veta att han kan prata med mig om det är probem och att han är kär i mig på rktigt för att gå tillbaka, han har ändå sårat mig så jag vill tänka.
Jag kan leva med att han inte kan säga till mig att han älskar mig just nu men jag vill veta att det kommer, jag tänker inte gå och vänta på tre små ord för evigt. jag gör så mycket för honom men inte allt!
Men jag vill ha honom tillbaka, och det ser ut som att han vill ha mig tillbaka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0