jag är så trött så jag skulle kunna dööö!!!

2011-01-21 @ 08:11:08
jag har gjort allt som man ska! jag har börjat äta bra, träna och promenera dagligen men helt plötsligt kan jag inte sova på nätterna.
igår natt vaknade jag kl 1 och kunde inte somna om så jag höll mig vaken hela dagen, och det var en kamp! Truckis fick aktivera mig på eftermiddagen så jag inte skulle somna. jag somnade jävligt gott vid halv 10 (kan ha berott på montersexet jag hade haft innan) men sen vaknade jag kl 1 och har varit vaken sen dess. Klockan är nu 08:10 och jag har hunnit äta frukost, träna och blogga, jag vågar inte göra bankärenden idag för jag kan inte tänka ordentligt för att jag är så jävla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0