är jag värd det?

2011-01-15 @ 14:28:39
Jag skickade sms till Truckis kl 2 i natt och fick inget tillbaka. när jag vaknade i morse hade jag fortfarande inte fått något så blev jag både arg och svartsjuk.
vi pratade via sms och sen frågade jag varför han inte ringde upp men då gjorde han det. Jag blir så trött på att jag måste dra ur honom saker jag för sökte få reda på hur mycket jag betyder för honom men då säger han bara att han är kär i mig.
Tillslut fick jag nog och sa till honom att han skulle lägga på, och fundera på vad jag betyder för honom, varför han vill att jag ska komma hem och vad han är villig att göra för att jag ska komma hem.

Någonstans innerst inne önskar jag att han kommer ringa och säga att han vill komma och hämta mig, jag vill att han ska vilja ha hem mig så gärna att det gör ont.
Erik Billig bråkade med sin tjej en gång och då satte han sig på första tåg som gick att få tag på till stockholm från malmö och åkte dit för att prata med henne. Det är kärlek på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0