nu var det gjort.

2010-09-08 @ 22:35:17
igår lämnade jag äggen och det känns lite bittert för om det hade blivit 10 st så hade det blivit barn till två kvinnor men det blev 9 st, precis på gränsen! jävla skit. men som den super snälla sköterskan sa, man får vara glad för dom som fick sitt ägg i alla fall.
Själva ingreppet gjorde ganska ont men man fick häftiga droger rakt in i armen så det gick bra, jag kommer nog att göra det igen och då hoppas jag att det blir fler än 10 ägg.


Det som är lite besvärligt för mig i två veckor kan skänka en annan kvinna glädje i en hel livstid. Läs med om donation HÄR eller HÄR och ta en funderare på om du själv behöver alla dina ägg.

Om du är man kan man läsa mer om spermadonation HÄR och jag är mycker ledsen om jag tjatar men jag kommer att fortsätta med det ända till oktober då bröstcancer insamlingarna börjar och då blir det tjat om det.
Jag har nämligen bestämt mig för att brinna för två välgörande ändamål: det första är forskning som ska hjälpa kvinnor till ett liv då dom får behålla sina bröst och leva det istället för att kämpa för att överleva. Det andra är att stötta kampen mot barnlöshet, att dom som vill blir föreldrar ska få bli det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0