Kungarna i tylösand!

2010-09-29 @ 22:23:13
nu sitter jag och tittar på världens mäst tragiska såpa. bröderna schulman vet ju vad folk vill ha, man vill titta bara för att man känner igen sig det är bara det att när jag kräks och badar med kläderna på i fyllan så är detingen som filmar det. Den där bocken Nemo har en liten räknare i högra hörnet som snällt bockar av alla brudar han bonkar och Jockiboi är konstant packad och när han inte spyr så smörjer han in kroppen med senap. En tjej som heter Erica som inte har insett att hon har blivit satt i det huset med gratis sprit på vilkoret att hon ska bete sig som en surfitta på resten av grisarna i huset, hon avanserar ju hela patrasket från ett simpelt fylleslag till intriger med vrålfylla.
kungarna av tylösand är kungarna av svineri och dom är helt enkelt varsin ingrediens till en vrålfest och jag älskar att hata det och jag hatar att jag älskar det.

Dessutom tror jag att Nemo går på knark, kolla in han har ruskigt ofokuserad blick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0