jag saknar min älskling

2010-09-27 @ 23:21:51
Nu på senaste tiden har vi skojat lite om att han ska flytta till mig eller jag till honom, men bara för att det är så osanolikt att det skulle hända. han kan ju inte bo hos mig i min garderob med mig och jag är inte så sugen att lämna mitt älskade solna för att bo i en iskall etta i tumba. idag skojade vi lite om det för att jag funderar på att fixa ett möte med banken så jag kan göra en plan för hur jag ska fixa ett lån, konsigt nog verkade han inte så livrädd som han skulle kunna varit och då frågade jag om vi hade den diskutionen på riktigt och det hade vi nog. vi kom hur som hälst fram till att jag ska köpa min tvåa i solna tills han kan köpa ett underbart ruckel med torn och fänglsehåla till mig.

jag har torskat på den här mannen å det grövsta! jag saknar honom så mycket nu när han jobbar natt så det är löjligt, vi umgiks nästan hela helgen men jag får inte nog av honom och jag tror han är ganska kär i mig med. jag gillar hans kompisar också, dom är en brokig skara av en massa olika mennsikor precis som mina och dom är inte så "fina" som mitt X kompisar, där var det ingengörer och högutbildade fina menniskor som jag inte passade in med här är det arbetsbyxor med grivt och lite ovårdat språk, oslipade diamanter precis som jag.

Kommentarer
Postat av: Thomas Engelberg

Jag är inte klar med gymnasiet......

2010-09-28 @ 11:29:14
Postat av: Dick

Utbrister i ett förnämt lolé när jag läser detta

2010-09-28 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0