jag känner mig överkörd

2010-09-14 @ 17:59:53

Idag var jag påväg från biblioteket stolt efter att ha gjort min medborgerliga plikt och röstat som en god medborjare i den svenska mångfalden och därmed berättigat mig rätten att gnälla på dagens samhälle!

När jag nästan är framme vid jobbet så kommer jag till en tvärgata med ett övergångsställe och från huvudgatan kommer det en röd bil och tänker svänga så jag bromsar in lite och tänker åka över efter han har svängt klart men bilen stannar så jag tänker att jag cyklar på då efter som han står stilla men då börjar han köra så jag vejar men han plockar mitt bakdäck och jag ramlar.

ut kliver en gubbe som är minst lika skiträdd som jag och frågar hur jag mår och jag är värkligen jättechockad han räcker mig en femhundring och frågar om det är lugnt och jag nickar och tycker att det är vell det då sen kör han iväg och där står jag i chock och mina arbetskompisar var även dom chockade men en tog reg-numret och det var tur för nu blir det polisanmälan och hela kittet och min stackars lilla tillknycklade cykel ska även den me.

Det här behöver jag INTE just nu!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0