jag är jättekär

2010-09-16 @ 13:34:10
Jag får liksom inte nog av honom, löjligt.
igår blev jag däremot lite irriterad på honom men det bästa är att jag sa bara att jag tyckte han var dryg och att han sklle sluta med det om han ville undvika att blev arg på riktigt, det var en diskution som höll på att gå lite för långt men eftersom han inte suger åt sig så förbannat och jag kunde vara helt uppriktig så blev jag inte arg och han fick ju en ärlig chans att lägga av i tid för det är ju svårt för honom att veta när min stubin har brunnit ut om man inte förvarnar. Det hela kändes sunt och vuxet och jag är så där löjligt jättekär i honom dessutom är jag jättesugen på chokladbollar (som jag anser heter något annat men eftersom det här är ett officiellt forum så kanske man ska skriva chokladbollar) jag har blivit ett sockermonster, ett föräskat, tramsigt sockermonster, det här måste jag fixa.

Puss Truckis!  Jag tror du är kär i mig också, jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0