Helg

2010-09-22 @ 21:48:49

helgen som var tog jag och Truckis först det lugnt på fredagen för ett sen kliva upp tidigt för att åka på dragrace på lördagmorgon.  Trött som jag var så bestämde jag mig för att sprätta dagen första cider kl 09:30 och körde sedan stenhårt på rom och cola hela dagen. vid kl 13 var jag jävligt glad i hatten och då var jag,Truckis och Istret på väg hem för då var det dags för fest hos mig. När jag kom hem upptäkte jag att Berga inte hade varit hemma och städat som han hade lovat men han dök upp i sissta sekund, som vanligt, och gjorde allt och dessutom hann han bli klar till festan innan folk började droppa in.

Det dök upp massor av folk och det var helt galet roligt, jag drack stenmycket rom men eftersom jag hade varit packad större delen av dagen så blev jag inte så mycket fullare. Istret spydde som fan dagen efter och halva festen sov över, precis som den gammla goda tiden! det var jättekul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0