Porr och depretion

2010-10-13 @ 22:39:06
titeln låter som en Stefan och Krister buskis-pjäs.

igår tänkte jag att jag skulle porr-surfa lite för att se vad det är för stor grej och jag måste säga att även efter "hard fucking in kök" och "lespo-fuck on gräsmatta"  så förstår jag inte riktigt vad hela grejen är.

Jag fick världens ångest sen på kvällen och kunde inte sluta böla och därmed inte sova. Jag tror inte att det beror på porren utan kanske mer på att det är höst och att jag är ganska utarbetad men det var väldigt jobbigt att må så dåligt så idag ringde jag sjukvårdsupplysningen och nu tänkte jag nog prata med en läkare om det här. Jag kanske behöver hormoner, vitaminer eller ennu bättre: sömnpiler!
Jag hoppas den här natten blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Börja träna, ät mycket frukt och försök vara ute i dagsljus varje dag. Om du grejar sömntabletter, akta dig för dom som har "metallsmak i munnen" som bieffekt. Man DÖR av den totalt asvidiga smaken hela dagen, VARNING liksom!! Finns andra tabletter. Dom jag testat som ger metallsmak, kommer ej ihåg namnet just nu, kan man dock bli lite lätt, hm..., flummig på om man vill. Inget att rekommendera dock. Tabletterna jag menar är insomningstabletter. Rätt skönt att somna på dock. Har fått riktiga sömntabletter som gör att man ska sova hela natten men har inte vågat testa dom ännu, men måste nog göra det. Uppdaterar m info om du vill?

2010-10-14 @ 18:22:21
URL: http://www.crazytracys.blogspot.com
Postat av: Emelie

Börja träna, ät mycket frukt och försök vara ute i dagsljus varje dag. Om du grejar sömntabletter, akta dig för dom som har "metallsmak i munnen" som bieffekt. Man DÖR av den totalt asvidiga smaken hela dagen, VARNING liksom!! Finns andra tabletter. Dom jag testat som ger metallsmak, kommer ej ihåg namnet just nu, kan man dock bli lite lätt, hm..., flummig på om man vill. Inget att rekommendera dock. Tabletterna jag menar är insomningstabletter. Rätt skönt att somna på dock. Har fått riktiga sömntabletter som gör att man ska sova hela natten men har inte vågat testa dom ännu, men måste nog göra det. Uppdaterar m info om du vill?

2010-10-14 @ 18:23:37
URL: http://www.crazytracys.blogspot.com
Postat av: Haakonfredrikke

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-03-30 @ 11:46:59
URL: http://haakonfredrikke.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0