Jag blir arg

2010-10-20 @ 21:09:10
Truckis har jobbat natt OCH dag i två veckor och den här veckan skulle han inte göra det så han skulle kunns sova hos mig...och det har han gjort... varken mer eller mindre. Igår var han borta med Istret, idag har han snickrat trappa i garaget och på fredag ska det vara kill-kväll och då ska han sova hemma. Då blir det mån och tors till mig då vi gör annat än att sova ihop, kanske se på film eller vad som hälst men det var INTE det jag såg fram emot när han skulle vara ledig på kvällarna.

Jag vet inte vad jag ska göra med det här, jag har försökt att fråga om jag får följa med men den här veckan fick jag inte det så då vet jag inte vad jag ska göra för att få umgås med honom. Kanske gå upp några kilo, byta namn till Istret, skaffa en billyft och riva trappan i mitt bostadshus.

Synd att jag är så förbannat rolig annars kanske min frustration och mitt vrede skulle komma fram bättre när jag bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0