Ett litet dilemma.

2010-10-22 @ 10:35:47

 

Mina arbetskompisar är ett stadigt grabbgäng på 5 gaddade killar och dom är i arbete att planera svensexor för sina vänner titt som tätt, som en blixt från klar himmel så slog det mig: kommer jag att få anordna svensexor?

jag har ju som bekant nästan bara killkompisar, ialla fall mina närmaste vänner är killar så det naturligaste vore ju om jag anordnade åt mina vänner, frågan är om jag själv blir utesluten från min egen tillställning eftersom det i regel är ett grabbigt fenomen och hur mycket jag än skulle vilja så har jag ju ingen snopp.

alternativet är att jag bli placerad i mina kompisars flickvänners möhippor tillsammans med ett gäng tjejer som jag (med undantag för bruden) förmodligen inte känner, såna tillställningar brukar lida brist på det som jag tycker är viktigast: hoppande jättebröst och avklädning till musik.

Bara det att jag ligger på Batman varenda onyktert tillfälle att jag ska få vara bestman på hans bröllop och han ständigt ger mig ett kanske. Wen (flickvännen) har godkänt på villkoret att jag måste ha smoking och det kan jag mer än gärna gå med på, allt klär en skönhet och ett klädval som bara osar sex and the city 2.

Det jag vill ha sagt att när tiden kommer för mina ständigt förökande och ogifta vänner att göra ärbara människor av varandra kommer jag inte alls att ha den roll jag skulle vilja ha utan jag kommer att ställas mellan min stadiga roll som killkompis och mitt ännu stadigare, för att inte säga permanenta kön. om jag fick min vilja igenom så skulle jag vilja vara bestman, killkompis och tjej på samma gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0