mammas lilla önskelista:

2010-11-26 @ 16:31:22

Kära Tomten!

jag har inte varit en snäll flicka hela året men jag har ätit mina grönsaker och inte slagits allt för mycket. jag har kallat folk elaka saker men jag sa förlåt efteråt så det gills inte, dessutom var jag skitfull så jag minns det inte.
jag har bjudit mina kolegor på kakor idag och jag lovar att jag ska betala tillbaka Truckis pengar som jag har lånat så fort jag har några över (hehe).
Jag lovar att om jag får julklappar istället för spö ska jag vara snällare nästa år.

Jag önskar mig:

En bostadsrätt (2a) i närheten av min nuvarande granne med tillhörande Truckis.
En nakenkatt
Ett rosa kök (förslagsvis i den tidigarenämnda bostadsrätten)
En ansiktsbehandling
semester
en kåt, glad och tacksam pojkvän
en härlig vilsam mysig jul med glögg och pipparkakor
min examen
en passat (ingen kombi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0