jag är ett ett föredömme för dagens ungdom!

2010-11-23 @ 17:25:34
Jag har precis sagt åt granntjejen på 18 år att skolka från skolan och komma hit och gadda sig ist. jag förstår inte varför jag inte är någon svärmorsdröm?!
jag borde starta ungdomgård hemma för dom stackars kidsen, så dom har någon ansvarsfull person att gå hem till när dom ska röka och kröka. man kan ju bli sjuk om man sitter och fryser på en lekpark eller i ett trapphus då kan dom komma hem till mig och röka i mitt kök med mig och jag kan bjuda dom på finsprit istället för hembränt och när dom är så fulla så dom vill knulla så ska jag uppmana till att använda kondomer med hallonsmak!

....eller inte. men granntjejen ska bli gaddad om det så är det sista jag (eller min kollega) gör!

Kommentarer
Postat av: Wendela

Om jag vill fortsätta på min tatuering dåå, får man rabatt hos er då? ;) Puss!

2010-11-23 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0