hehe Jag kan surfa i mobilen!

2010-11-24 @ 17:13:58
nu har jag lärt mig hur man surfar i mobilen, bara 1000 år efter alla andra men jag har inte haft behovet fören nu. nu ska jag lära mig hur jag kan få spotyfi i mobilen och hur man gör för att blogga i mobilen så ska ni se att inläggen kommer att hagla!
det kan innnebära att jag måste sumpa mig gammla hedeliga bloggbok som jag har släpat runt på i ett försök att nagla mig fast vid det gammla och hederliga! men det är vell bara att inse att papperet och pennan ät utrotningshotad. i alla fall tills fler än jag kommer på att man får variga bölder och cancer av strålningen, så jag sparar mina block och papper till min förutspådda epidedimi har slagit rot. på det sättet har jag ett försprång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0