Så jävla het!

2010-05-21 @ 15:41:23
Idag känner jag mig så het att jag tror det är risk att jag självantänder! brandkåren har till med varit här men dom fick åka igen för det va bara jag som brändes.
Jag har en bra hårdag, en bra kädesdag och jag känner mig smal! helt fantastiskt roligt.
Det känns lite sexigt att sitta i växeln som en annan kontorsråtta och dra på sig den slampigaste telefonrösten och vara trevlig, mycket snuskigt om jag får säga det själv.

Hela situtionen bli inte svalare av att tre brandbilar fulla med brandmän svänger in på ägorna, lägg till en IT-avdelning full med 25åringar av alla former och färger så har du en godisbutik av saftigt mans-kött som bara väntar på att få läggas på grillen.

Ha en trevlig helg! önskar mammas hetaste botoxhjälte från ett fräsande hett solna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0