Paranormal activity

2010-05-03 @ 17:06:13
En ganska läskig film men det var inte riktigt min typ av skräck, bitvis var den riktigt tråkig men jag inser ju att det behövdes för att bygga upp stämningen men det är inte en bra film när man heldre ger sig på att sortera omaka strumpor vid vissa delar av filmen.
Man blev mer krypande rädd än (som jag föredrar) äklad och livrädd i en sekund här och där. Det jag gillar med skräckfilm är det där kalkoniga och det saknade jag, den var nog jävligt billig att göra eftersom hela filmen filmades med handkamera och man bara fick se fyra karaktärer var av två va små biroller.
Slutet var ganska förutsägbart men filmen var i det stora hela ganska ok.

Filmen får tre lösnäsor av fem möjliga.


Kommentarer
Postat av: Melker

haha alla på jobbet säjer att den är SKIT läskig och super bra och så kommer du med.. ehh den var ganska oki.. ^^

2010-05-03 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0