jag är så brudig ibland!

2010-05-18 @ 20:26:46
Inte ofta men ibland, jag blir så lat när det kommer så kallade "manliga" sysslor, som till exempel skruva upp locket på burkar, sätta upp hyllor eller sätta upp hyllor. Allt sådant kunde jag göra alldeles själv när jag bodde i min gamla lägenhet och var ganska självständig, jag byggde till och med en egen bar i vardagsrummet, kanske inte den vackraste bar som funnits i ett vardagsrum men den funkade och var ganska cool.
Jag måste hitta tillbaka till min "kan själv-ålder" så jag kan sträcka på mig och känna mig som en hel kvinna och en halv man!

Jag är i alla fall fortfarande en jävligt god bilförare och jag kan montera en IKEA-möbel utan att få spykbryt...typ.
Jag kan köra alla sortersbilar med alla sorters växellådor och dessutom kan jag fickparkera på en femöring, haha, känn på den killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0