Fan va jag är "hungrig"

2010-05-17 @ 20:06:19
Jag åt middag för en timme sedan och mitt huvud säger att jag är hungrig, det är ju bara inbillning så klart! jag borde skriva småätning på mitt CV för att jag är så jävla bra på det.
Jag försökte var lite smart och borsta tänderna för att inte vara så sugen men i min näsa luktade tandkräm bea-sås, hur går det till?

För att vara lite posetiv så måste jag ju ändå ta med att jag ändå kommer i en bikini i st 38! det har jag inte gjort sen jag var 16 år, sen känner jag mig friskare än jag gjort på länge för att jag sover mycket och får i mig så mycket sallad och frukt. Det blir roligare att titta sig i spegeln också så turkiet kommer att bli sjukt härligt.

PÅ TISDAG ÅKER VI!!!!


Kommentarer
Postat av: Puttonen

Storlek 38! Snyggt jobbat tjejen ;)

2010-05-18 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0