Dom Stirrar på mig när jag ska bada!!!

2010-05-10 @ 18:32:37
igår gick jag och Korviz till badhuset för att träna bort allt socker jag hade satt i mig under helgen och när jag var ombytt och klar så började jag lägga märket till hur mycket folk glodde. Jag är van vid att folk glor lite eftersom att jag ända har lite kroppskonst men nu var det väldigt många som glodde, och dom började viska till varandra på arabiska eller kinesiska eller deras div hemspråk (ja, många var invandrare på det badet) vissa barn stirrade så mycket att dom helt tappade tråden med det dom höll på med.
Är det då fel att vilja gapa okontrollerat:
- har ni aldrig sett en tattuering förut? eller:
- lägg en peng i hatten så får ni titta närmre!

Jag erkänner att jag är en sån som gillar att visa upp mina tattueringar och jag tacka inte heller nej till en smakfull nakenfotografering men det där var glo av en annan sort. En konstig sort.

Dom som tror att jag tänker sluta gå till badhuset tror fel, jag får helt enkelt vänja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0