TatooBåten

2010-03-15 @ 00:39:47
Nu ska jag försöka dra igenom lite av det som hände på tatoobåten i torsdags
Det hela började med att vi sprang ombord och fort som ögat hängde på låset till taxfreen där inköptes en lite godispåse och den förädiska minttun som vi återkommer till.
Vi mötte upp lite polare och satt och drack och pratade sen börjades det festas på Minttu och det kan vi summera så här:
Jag är numera känt i tattoo-kretsar som "tjejen med dom apfulla kompisarna" mina kompisar är kända som "han som spydde på dansgolvet och fick böta 500 spänn" och "han som somnade under sängen". Hela natten gick jag och skakade på dom för att se så dom hade puls och inte hade kvävts eller dött eller värre! nyktrat till, på morgonen blev han som somnade under sängen ennu fullare och hittades i en korridor med byxorna nere och ett blåöga och när han skulle lägga sig fick för sig att skalla bordet.

Tattoobåten va svinkul och det blir nog en liten båttur nästa år vid den här tiden också!!


Kommentarer
Postat av: Gjermundjenny

Keep the good works comming.

2011-06-14 @ 14:38:27
URL: http://gjermundjenny.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0