Sju dödliga små synder

2010-03-02 @ 17:35:28
Idag när jag kom hem satte jag mig och kolla mina mail och sedan kom jag fram till att varken socialstyrelsen eller kommunen ha en aning om hur man håller god hygien, jag kommer nog att bli tvungen att lära dom.
Efter Mailandet slog jag ihop datorn och tanken slog mig att jag nog ska grunda hamburger-middagen med glass med strössel OCH maränger OCH chokladsås! när jag inte hittade chokladsåsen kännde jag hur förbannad jag blev men sen hittade jag den så nu sitter jag och äter glass med gaffel för att jag inte orkar diska en sked, JAG ÄLSKAR GLASS och jag är inte avundsjuk på er som bantar. Nu ska jag äta ännu mer glass!

Kommentarer
Postat av: Jeppeinga

Excellent site.

2011-02-16 @ 19:00:41
URL: http://jeppeinga.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0