sista dagen på Thorax

2010-03-04 @ 18:18:05
idag va sissta dagen på Thorax och det firade jag med att armbåga en narkosläkare i magen.

Det hela gick till så här:

Jag stod vid huvudändan av operationsbordet och tittade på när två kirurger satte in en biologisk (alltså en hjärtklaff från en kalv) hjärtklaff på en patient, jag var jättekoncentrerad för att hänga med bland allt blod och alla slangar och plötsligt kommer den jävla snuskgubben och smyger sig på mig bakifrån och flåsar mig i nacken för att också se, per automatik fick han en armbåge i magen för att han inkräktade på mitt personliga space.
Till saken hör också att jag inte tycker om den läkaren, han är typ 30 och står och slickar kirurgrumpa när man är på sal med honom, dessutom så är han oartig mot sjöterskorna och patienterna. han står och skryter om vilka han känner på olika avdelningar och vilkas fester han blir bjuden på och att han har blivit pappa och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0