SÅ många män, på väldigt kort tid!

2010-03-09 @ 16:51:59
Nu tänkte jag dra lite om Hanna-banans lustiga killar, både hon och jag har haft några men jag tycker ju såklart att det är roligare att berätta om hennes.


Jag har ju en grej jag kör med bara för att jag ska slippa erkänna att jag egentligen gillar Hanna-banas kille, jag låtsas att jag hatar honom så slipper jag va snäll och låtsas att jag är glad för deras skull när jag egentligen är avundsjuk att han har snott min bästa kompis så nu vill hon inte vara billig på krogen med mig längre utan nöjer sig med att bli jättefull och pinsam.


Bara för att jag är på ett sånt bra humör så har jag fixat en liten bild!
Den föreställer Pelle-plutt när han var statist i South Park.



Fast egentligen är jag glad för hennes skull, hon kommer få söta, tjocka ginger-kids med adhd som jag kan låna om jag inte skulle få egna sen kan jag lära dom dumheter som att dra halsbloss och öppna öl med snusdosan sen lämnar jag tillbaka dom till Pelle-plutt och Hanna-banan när jag har tröttnat. Om jag nu skulle få egna barn så har vi bestämt att vi ska försöka synka lite så dom föds samma år, då kan jag och Hanna-banan sitta och pimpla vin på helgerna medans Pelle-plutt kan dra med skitungarna till skansen eller något och VIPPS! en gratis barnvakt!
Kanske att det är vissa fördelar med Hennes kille, förutom att han inte är helt sinnessjuk som dom tidigare. 

Innan Hanna-banan träffade Pelle-plutt så hade hon en singelperiod och innan den en helt skadad snubbe.
Under sin singelperiod träffade hon bland annat en dans-banstrummis som trodde han va rockstar och en punkbands-guitarist som hade stora problem med att behålla behålla regnrocken på (uttryck fritt för tolkning, den som gissar rätt får en lillasportspegeln tröja).

Den lustigaste mannen i hennes liv måste nästan va dom som hon stanna hos länge, ta hennes X, den 30åriga jättebäbisen! Han gillade inte när hennes vänner kom på besök för då måste han ju va trevlig, han gillade inte när hon åt maten som han hade köpt utan dom köpte mat på olika håll. han laddade hem filmer som hon ville se och såg dom själv först för att han inte gillade när hon pratade när dom såg film. Det som fick bägaren att rinna över för min del var när han kallade mig för slampa och då sa han det dessutom inte direkt till mig utan till Hanna-banan så han var för feg för att stå för det också.
Om han bara viste vad jag sa om honom innan det tog slut.

meningen med det här inlägget har jag inte listat ut än, det var bara roligt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0