inget byte!

2010-03-20 @ 12:21:55
Igår var jag på en spelning, det var väldigt roligt och vi dansade som fan men jag som var så raggnings-sugen kammade noll, om man inte räknar med den dunderfulla, nyspydda 25åringen som ville ha en födelsedagspuss. Man ska sjunka lågt innan man hånglar på en snubbe som är pruttfull på wiskey och luktar magsyra i munnen så det fick va.

Nu har jag förövrigt flyttat in i mitt rum hos Jo och Berga och mitt rum är så dunderfint! jag har två sjöjungfruar på väggen som jag har döpt till bakis-ångest och monster-tutte (ni kommer att förstå varför när jag lägger ut bilder) och jag har två fina lavalampor som bidrar till ungkarlslyan, det här är mitt egna love-nest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0