Äntligen hemma!

2010-03-28 @ 13:31:28
Nu har jag varit en vecka i göteborg. Det har varit väldigt roligt men också haft inslag av skräck blandat med panik och prestationsångest.
Jag har umgåts med mina klasskambrater, och jag kan erkänna att när jag började på utbildningen var jag väldigt skäptisk, men det har varit supertrevligt och dessutom kan man ju faktiskt ha ett samtal med folk som är över 30. När man har 18-25 åringar på fest så har det en tendens att bli råfylla och non som bölar och nogon som bråkar men den här lilla klassträffen var trevlig och det känndes som att man lärde känna alla lite mer.

På resan hann jag med att träffa en piercare och grilla honom om lite om hans jobb men om sanningen ska fram så var det kanske mer så att han grillade mig för jag var så jävla nervös men jag hoppas att det inte märkes så mycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0