Varför är jag så okvinnlig?

2010-06-22 @ 20:34:23
Nyss så fick jag en inbjudan på Facebook om en pin-up-modell-fotografering (långt ord, älska binde-streck) och då stod det "ha gärna högklackat" så jag letade upp mina bästa raggar-pin-up-skor som jag har fått av Hanna-banan och efter som jag inte är kvinnligheten själv så är det ju självklart urin-fläckar på dom efter ett litet besök i någon buske och sen har jag använt klacken till att öppna flaskor med!

Det är inte ofta men just precis nu så önskar jag att jag var kanske lite mer av en girly-girl som kanske skrek lite när man kliver i en vattenpöl eller kanske kan ta emot hjälp av någon när flaskor ska öppnas eller varför inte helt enkelt ge fan i att kissa på sina egna skor?
jag torkade av dom så klart, och tvättade händerna (förr eller senare) men vitt billigt lack blir det lätt fläckigt speciellt när man inte är rädd om skorna.


OH, vilken kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0