Snygg, smart och ödmjuk

2010-06-09 @ 22:31:39
Nästa vecka är jag ledig och då tänkte jag kanske hitta på något, kanske hälsa på lite folk eller bara resa lite. Jag blir så rastlös på sommaren när man kan vara fri och ute och snurra för det tycker jag är så härligt!
Nu har jag dessutom bara en vecka på mig att göra sånt så jag vill nog passa på.

Idag har jag känt mig så jävla snygg och smart, jag har hängt med på föseläsningarna och frågat smarta frågor, snyggheten har nog kommit från att alla damerna i klassen är så gulliga och talar om för mig att jag är så söt och vacker och det känns som at dom menar det så jag får bra självförtroende av det, jag respekterar dom här kvinnorna så det tar när det kommer från dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0