Respektera mig för helvete!

2010-06-05 @ 22:31:58
Nyss blev jag så arg att jag började gråta!
Jag satt på MSN och pratade med en kompis och berättade att jag var fökyld, då svarar han med att: så går det när man suger av turkar!

Hur fan vågar han säga så till mig! Jag är så trött på det här!
Jag har precis kommit hem från turkiet där turkarna har slitit i mig och ropat efter mig och sen får jag det här när jag kommer hem!

Ja, jag är tjej!
Ja, jag har sex med folk! olika folk! många folk! jag skiter fullständigt i om dom är kvinnor eller män eller vad fan dom är jag har sex med den jag vill ha sex med MEN jag tar aldrig betalt!

Jag är ingen hora! jag är singel och jag gör vad fan jag vill men jag vill ha samma respekt som alla andra!
Folk ska inte kalla mig saker!

Sånt här gör mig så jävla arg att jag tror att jag går sönder.

Jag kräver min respekt högljutt för varenenda man och kvinna som inte redan har den!

Kommentarer
Postat av: Lina

En del människor har en förmåga att ta ut sina komplex och brister på oss som oftast orkar vara starka trots alla påhopp. Fortsätt njuta och kräva respekt för det! Jag håller på dig! =)

2010-06-07 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0