Pluggångest!

2010-06-04 @ 14:59:01
Jag borde plugga men jag vill inte!!!! det är svårt och solen skiner ju!
igår satt vi på nakenberget en stund men sen låg jag bara i soffan, åt romsköldpaddor, slappade och hela torsdagsaftonen avslutades med att röka en gås, det hör inte till vanligheterna när det gäller mig men det är ju sommar.
idag måste jag nästan plugga, risken finns att det bär av till nyköping (av alla ställen) där ska jag ev träffa en mystisk man som fick namnet Behagman när jag och Hanna-banan va i turkiet. Egentligen hatar jag sånt här spel när man ska träffa någon och man vågar inte säga vissa saker för att då riskerar man att låta för ivrig och sånt skit men innerst inne så är det lite spännande.

Den här Behagman ser ut som en lång medlem i Weasley-familjen och har axlar som är så där stadigt manliga, jag vet inte vad det är med bleka rödhåriga män men its HOT! förutom utseende så är han ganska rolig och trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0