Midsommarplaner!

2010-06-21 @ 20:45:17
Nu har jag några alternativ för midsommar det första alternativet är att jag helt enkelt sitter hemma och väntar och ser om jag får jobba den helgen.
Alternativ nr 2 är att jag åker till min bror i falun och firar midsommar med han, hans tjej och deras två katter.
Det sista alternativet är att jag följer med mitt X och hans tjej till katrineholm där hon kommer från och firar med dom, OK jag ska medge att det sista alternativet är inte så farligt som det låter för det blir ett litet gäng och mitt X, hans tjej och jag är goda vänner men jag vill bli lite synd om tyckt nu för jag vill ju pussas på midsommar!!

Ingen av dom tre alternativen innefattar någon form av puss-garanti!
Nu ska jag äta glass och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0