Hmmm, nu blev det svårt

2010-06-24 @ 00:33:59
På fredag kommer jag att ställas inför en situation som involverar föreldrar, jag är INTE bra på föreldrar alls! det spelar igen roll om det är kompisars eller dejters eller vems som hälst (med undantag för riktigt nära vänner då) Jag är ingen svärmorsdröm helt enkelt, jag är inte enns min egen mors dröm, ändå gillar jag att utsätta mig för den här lilla plågan, mycket konstigt.

Det är ju så här: andra hands-svaller via avlägsna släcktingar fixar jag, det gör alla från små städer då det är en lite delikatess på småstads-julbordet, men första intryck är min svagaste egenskap vid sidan av avhållsamhet och bantning

Note To Selft: Bli INTE aprak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0