En dikt till min Hanna-banan

2010-06-23 @ 01:46:14
Här låg jag i min säng och rapade äkligt efter ört-sömnpiller man köper receptfritt på apotek och som vanligt som blir jag inspirerad när jag egentligen borde sova, den här gången blev det en kärleksförklaring i diktform till min bästa vän som jag lever i symbios med:

Jag är din sport-BH på joggingtur
Din bågfil i tårta när du sitter i bur
Din kondom i klamydia-epidemi
Ditt sugrör i long island ice tea
Din Veet-kräm för håriga ben
Din hudlotion så du håller dig len
Jag är din smältost från MAX
Jag är din hovmästarsås till gravad lax
jag är ditt samvete när du är kall
Du är Gullig men jag är ball!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

Jag har aldrig fått en sådan fin kärleksförklaring! Tusen tack gumman! :*

2010-06-23 @ 07:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0