Det är över nu

2010-06-30 @ 00:53:24
jag saknade din ömhet och att det aldrig var någon press
jag saknar att vara hjälplös för det är så skönt att du kan allt
jag saknar att vara odödlig i din famn precis var som hälst
och jag saknar dig som vän för jag litar ju på dig

Jag älskade hur du fick mig att känna mig vacker och underbar
jag älskade hur du trodde på mig och stöttade mig genom allt
jag älskade din humor och när vi dansade i köket, affären och i duschen
jag älskade den du lockade fram i mig och allt du fick mig att tro att jag kunde va

Men jag släppte aldrig in dig för att jag var för rädd
och du fick stanna ute för att inte bli förstörd
jag höll dig på håll för att jag vet ju hur jag blir
jag kunde inte känna för att såren blir för djupa
jag älskade men jag älskade inte nog.

jag har sårat dig det vet ju så klart
för du gav så mycket mer till mig än vad du fick tillbaka
du trode mycket mer medan jag kännde mig ensam
du va villig att offra medan jag ville ha allt kvar
jag är ledsen att du blev sårad men inte ledsen för hur det blev.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0