Cookies n beans

2010-06-28 @ 01:14:54
Dom senaste veckorna har jag upptäckt ett band som heter Cookies n beans som är ett jävligt skönt band, men idag sökte jag på nätet för att kolla lite vad dom tillhör och det visade sig vara country!
Och så sent som idag satt jag och deklarerade för Truckern från Tumba att jag minsann INTE lyssnar på country, med undantag för dixie chicks, AJ fan vad fel jag hade!

Ett litet roligt fakta om det här inlägget kan ju vara att varenda gång jag har skrivit "country" så har jag först googlat på ordet sen kopierat in det dit jag ska ha det eftersom jag tycker att det är väldigt svårt att stava.


Dom här brudarna får mig att vilja ta upp munspels-spelandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0